قالیشویی تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته چه خصوصیاتی دارد؟

افرادی که شستشوی فرش های خود را به قالیشویی می سپارند، همیشه به دنبال بهترین مرکز با خدماتی مناسب هستند. پیشنهاد ما برای این افراد قالیشویی فوق پیشرفته است. بنابراین اگر شما هم تمایل به شستن فرش هایتان در خانه را ندارید، پیشنهاد ما به شما قالیشویی تمام اتوماتیک یا فوق پیشرفته است. اکنون ممکن است بپرسید که قالیشویی فوق پیشرفته چه خصوصیاتی دارد؟ در این مطلب قرار است در مورد این قالیشویی و چگونگی ارائه خدمات آن صحبت کنیم.

ویژگی قالیشویی تمام اتوماتیک

 

قالیشویی تمام اتوماتیک چه خصوصیاتی دارد؟

اولین ویژگی قالیشویی فوق پیشرفته دستگاه های مخصوص آن می باشد. تجهیزات این قالیشویی فرش ها را به بهترین نحو شستشو می دهند. اما علاوه بر دستگاه ها، قالیشویی فوق پیشرفته خدمات مناسبی را نیز به مشتریان ارائه می دهد. برای اینکه با خصوصیات این قالیشویی آشنا شوید، بهتر است که ابتدا از خدمات آن ها آگاهی داشته باشید. بنابراین در ادامه چگونگی نحوه کار و خدمات قالیشویی فوق پیشرفته را شرح می دهیم.

خدمات قالیشویی اتوماتیک

اولین اقدامی که قالیشویی فوق پیشرفته پس از تحویل گرفتن فرش ها انجام می دهد، جمع آوری گرد و خاک های روی سطح فرش است. قالیشویی فوق پیشرفته این کار را با دستگاه مخصوص جاروزنی فرش ها انجام می دهد. از آنجایی که قالیشویی های تمام اتوماتیک دارای چندین دستگاه مخصوص جاروزنی فرش ها می باشند، ابتدا باید سطح و بافت فرش به طور کامل بررسی شود.

به طور مثال دستگاهی که گرد و خاک فرش دستباف را با آن جمع آوری می کنند با فرش های ماشینی متفاوت است. بنابراین در پاسخ به سوال قالیشویی فوق پیشرفته چه خصوصیاتی دارد؟ اول از همه با خاصیت جاروزنی فرش ها با دستگاه های ویژه آشنا شدید.

شستشوی فرش ها

پس از اینکه خدمات مربوط به جاروزنی و جمع آوری گرد و خاک ها انجام شد، زمان شستشوی فرش ها فرا می رسد. شستشوی فرش ها نیز در قالیشویی تمام اتوماتیک با چند روش متفاوت انجام می شود. انجام هرکدام از این روش ها نیز به بافت و کیفیت هر کدام از فرش ها بستگی دارد. به طور مثال شستشوی برخی از فرش ها حتما باید با دستگاه های فوق پیشرفته انجام شود.

زیرا ممکن است به بافت فرش ها صدمه وارد شود. اما گاهی اوقات نیز برخی از فرش ها توسط کارکنان قالیشویی شسته می شوند. شستشوی فرش ها با بهترین و باکیفیت ترین مواد شوینده انجام می شود. بنابراین لکه های فرش ها به طور کامل رفع و همچنین سطح فرش نیز ضدعفونی می شود.

در صورتی که فرش لکه های بسیار زیادی داشته باشد، در زمان شستشوی آن مرحله دیگری نیز انجام می شود. این مرحله به صورت تخصصی و به منظور رفع لکه های فرش انجام می شود. برخی از شوینده ها از موادی تشکیل می شوند که ممکن است بافت فرش صدمه ببیند. اما قالیشویی فوق پیشرفته از بهترین مواد شوینده استفاده می کند.

آبکشی فرش ها

مورد دیگری که بهتر است در پاسخ به سوال قالیشویی فوق پیشرفته چه خصوصیاتی دارد؟ بدانید، مربوط به مرحله آبکشی فرش ها است. پس از اینکه کارکنان مراحل شستشوی فرش ها و لکه گیری آن ها را با مواد شوینده و دستگاه های مخصوص انجام دادند، آبکشی فرش ها باید انجام شود. همانطور که برای شستشو و لکه گیری فرش ها دستگاه های مخصوصی وجود دارد، قالیشویی تمام اتوماتیک برای انجام آبکشی فرش ها نیز دستگاه های مخصوصی دارد.

کارکنان قالیشویی پس از اینکه شستشوی فرش ها را انجام دادند با استفاده از این دستگاه ها آبکشی فرش ها را انجام می دهد که فرش ها کاملا تمیز و پاک شوند. این مرحله جزو مهم ترین مراحل شستشوی فرش های ماشینی و دستباف محسوب می شود. در صورتی که این مرحله به خوبی انجام نشود، فرش ها به طور کامل تمیز نمی شوند.

خشک کردن فرش ها

آخرین اقدامی که قالیشویی پس از شستن فرش ها انجام می دهد، خشک کردن آن ها است. در صورتی که فرش ها خشک نشوند، ممکن است دچار قارچ هایی مانند کپک شوند. بنابراین قالیشویی فوق پیشرفته پس از شستشو و آبکشی فرش ها مرحله خشک کردن آن ها را انجام می دهد. خشک کردن فرش ها نیز با 2 روش انجام می شود. اولین روش خشک کردن به روش طبیعی می باشد.

در این روش پس از شستن فرش ها کارکنان قالیشویی فرش ها در قسمت مناسبی پهن می کنند تا با نور طبیعی و آفتاب خشک شوند. البته از این روش معمولا در فصل گرما که هوا مناسب و آفتابی است، استفاده می شود. روش دوم نیز در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. مورد دیگری که در پاسخ به سوال قالیشویی تمام اتوماتیک چه خصوصیاتی دارد؟ باید بدانید، چگونگی خشک کردن قالی ها در فصول سرد سال است.

در فصول سرد سال فرش ها را با استفاده از دستگاه های مخصوص خشک می کنند. خشک کردن فرش ها با این دستگاه ها بسیار آسان است. این دستگاه ها همچون بخاری هستند و از خود گرما منتشر می کنند. گرمای حاصل از این دستگاه باعث می شود که فرش ها به طور تدریجی خشک شوند.

خدمات دیگر قالیشویی های تمام اتوماتیک

قالیشویی های تمام اتوماتیک علاوه بر شستشوی فرش ها خدمات دیگری نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. قالیشویی فوق پیشرفته خدمات نظافت روانداز ها و پتوها و کفپوش هایی همچون موکت ها را نیز به عهده می گیرد. بنابراین افرادی که علاوه بر فرش هایشان قصد شستشو دیگر وسایل منزلشان مانند موکت ها را نیز دارند، می توانند انجام این کار را به قالیشویی تمام اتوماتیک بسپارند.

نحوه شستشو فرش ها در قالیشویی تمام اتوماتیک

علاوه بر این مورد قالیشویی های تمام اتوماتیک تعمیر فرش های آسیب دیده را نیز انجام می دهد. گاهی اوقات ممکن است هر کدام از فرش های خانه به دلایل مختلفی آسیب دیده باشند. در این صورت قالیشویی فوق پیشرفته می تواند قسمت های آسیب دیده را تعمیر کند. بنابراین در پاسخ به سوال قالیشویی فوق پیشرفته چه خصوصیاتی دارد؟ بهتر است این مورد را نیز بدانید که این قالیشویی تعمیرات فرش های آسیب دیده را نیز انجام می دهد.

آخرین موردی که در مورد خدمات قالیشویی های تمام اتوماتیک بهتر است بدانید، پذیرش مبلمان برای شستشوی آن ها می باشد. علاوه بر فرش ها ممکن است که مبلمان خانه نیز دچار لکه هایی شوند و به شستشو احتیاج داشته باشند.

در این صورت بهترین راهکار تماس با قالیشویی فوق پیشرفته و سپردن مبلمان به آن ها برای انجام شستشو و لکه گیری می باشد. معمولا قالیشویی ها این کار را در منزل نیز انجام می دهند. بنابراین نیازی به جابه جایی و انتقال مبلمان به قالیشویی نیست. زیرا قالیشویی تمام اتوماتیک در صورت امکان شستشوی مبلمان را در منزل نیز انجام می دهد.

سفارش آنلاین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed